آغاز پرداخت معوقه‌های فرهنگیان بازنشسته از ماه آینده + فیلم افزایش ۶ درجه‌ای دمای هوای تهران تا روز یکشنبه انهدام شبکه فساد مالی در یکی از ادارات قرچک ممنوعیت سراسری طبخ و عرضه کوسه و سفره‌ماهی هشدار وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران طی ساعات آینده  ۸۸ ایرانی محبوس در زندان‌های مالزی به کشور منتقل شدند/ انتقال دو زندانی زن مالزیایی از ایران انتصاب سرپرست جدید دانشگاه تهران / محمدحسین امید کیست؟ چرا بیشتر مدارس فردا تعطیل شد؟ / احتمال تعطیلی مدارس تهران وجود دارد هشدار وزارت بهداشت در پی وقوع طوفان گرد و غبار مدارس این منطقه فردا چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تعطیل شدند گرد و غبار مدارس برخی شهرهای کردستان را سه‌شنبه تعطیل کرد تمام مدارس این استان فردا (سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت) تعطیل شد ثبت‌نام کلاس اولی‌ها به تعویق افتاد + فیلم نوبت صبح مدارس ۱۴ شهر خوزستان دوشنبه تعطیل شدند تاریخ بارش‌های بهاری در استان‌های مختلف؛ مردم مراقب باد شدید باشند

دلیل اختلال در سامانه پاسخگویی سازمان تامین اجتماعی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره اختلال در سامانه 1420 توضیحاتی ارائه داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 21
کد خبر: ۵۱۵۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، ایمان بیوس رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط زنده تلویزیونی درباره اختلال در عملکرد سامانه ارتباطات مردمی 1420 توضیح داد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی ماه قرار داریم و سازمان تأمین اجتماعی طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کرده است با حجم زیاد تماس‌‌ها روبه‌رو شده‌ایم. به همین دلیل زمان پاسخگویی به هموطنان طولانی‌تر شده است.

 

وی افزود: از سوی دیگر با شیوع بیماری کرونا افرادی که بیمه بیکاری شامل حال‌شان می‌شود برای اطلاع از جزئیات آن با این سامانه تماس می گیرند که یکی دیگر از دلایل شلوغی خطوط این موضوع است.

 

بیوس ادامه داد: همچنین طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که شامل حال 3.5 میلیون نفر خواهد شد با دستور رئیس جمهور و پیگیری‌های مدیرعامل سازمان از اول مردادماه اجرایی می‌شود و در این زمینهه بازنشستگان و خانواده‌هایشان پرسش‌های متعددی را مطرح می‌کنند.

 

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره دلیل زیاد نشدن ظرفیت پاسخگویی تماس‌های مردمی توضیح داد: خوشبختانه ظرفیت خطوط ما تا یک ماه آینده توسعه پیدا خواهد کرد. در حال حاضر روزانه حدود 10 هزار تماس مردمی داریم و در حال توسعه این سامانه هستیم.

 

وی در پایان گفت: سامانه ارتباطی 1420 از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 22 پاسخگوی تماس‌های مردمی است و تلاش خواهیم کرد با افزایش ظرفیت این سازمانه مدت زمان پاسخگویی 24 ساعته شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده